A Magyar Turisztikai Ügynökség, Budapest Főváros Önkormányzata, a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ, a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány, valamint a Magyar Kongresszusi Iroda képviselői a turizmus világnapja alkalmából szervezett Budapest Turizmus Konferencia keretében öt évre szóló stratégiai keretmegállapodást írtak alá, mely hosszú távon biztosítja Budapest pozíciójának erősítését a Meeting Industry nemzetközi piacán. Az összefogás alapgondolata, hogy a magyar turizmusnak - és ezen belül kiemelten Budapestnek- a szabadidős turisták mellett szüksége van az átlagosnál hosszabb tartózkodási idejű, és magasabb költéssel bíró nemzetközi konferencia résztvevőkre és üzleti utazókra. Ehhez Budapestnek el kell foglalnia méltó helyét a vállalati rendezvények, az incentive utak, a konferenciák, a szövetségi kongresszusok, kiállítások, vásárok globális piacán. Bővebb információ az összefogásról itt olvasható.