Idén nyáron új megközelítést hozott a vendéglátásba a Verdi Hotels szállodamárka, amelyet 2024 nyarán alapítottak; derül ki a Verdi Hotels nevében a Verdi Budapest Aquincum által augusztus 9-én kiadott sajtóközleményből. Egy olyan új, modern szemléletű életstílus-márkáról van szó, amely magas szintű szállodai élményt kínál vendégközpontú szemlélettel és a technológia és fenntarthatósági szempontok kombinálásával. A Verdi Budapest Aquincum a Verdi Hotels első helyszínei között van a világon, Málta mellett. Hamarosan olyan új szállodai szolgáltatásokat is bevezetnek, mint például egy automata bolt, amely a 'Just Walk Out Technology' vagyis a „Csak vásárolj és sétálj ki” technológiára épül. Ez a kényelmi szolgáltatás érzékeli, ha egy terméket leemelnek a polcról vagy visszateszik oda, és automatikusan a vendég szobaszámlájára terheli a vásárlás értékét. A fogyasztók egyre tudatosabban figyelnek utazásaik környezetre gyakorolt hatására. A fenntarthatóság kulcsfontosságú szerepet játszik a Verdi Hotels márka alapelveiben, folyamatosan felülvizsgálva és beépítve a működésbe a fenntarthatósági szempontokat. A Verdi Hotels Európában, a Közel-Keleten és Észak-Afrikában tervez további házakat bevonni a portfóliójába, 2024 és 2025-ben.
További információ: Verdihotels.com/Budapest; facebook.com/Verdi.Budapest; Instagram: @verdibudapest