Csak MaReSz tagok számára!
Elfelejtett belépési adatok
Kérjük adja meg a szerkesztési jogosultággal rendelkező személy e-mail címét.
Hírek
MaReSz Tagi hírek novemberben
2020. december 03.

Digitális üzletággal újít a Visual Europe Group
A Digital Labs elnevezésű, teljesen új üzletág célja a virtuális események technikai támogatása. A cégcsoport az ügyfeleivel és az ügynökségekkel közösen gondolkodva próbálja életben tartani a rendezvényipart, alkalmazkodva a koronavírus-világjárvány következtében kialakult helyzethez. Szinte bármilyen esemény áthelyezhető az online térbe, maximális biztonság mellett. A konferenciákon és expókon túl, többek között a borkóstolók, a jógaórák és a táncversenyek is virtuális keretek között zajlanak. A járvány kitörése óta a Visual Europe Group már több, mint 100 rendezvényt költöztetett át sikeresen az online térbe. Stúdiójából jelentkezett többek között Az Év irodája verseny díjátadója, a Media Digital Hungary, Danny Blue Online Mentalista Show-ja, vagy éppen az MVM Edison díjátadója.
 
Halasztásra kerülnek a Hungexpo jövő év első felére tervezett eseményei
Változnak a jövő év elejére tervezett kiállítások időpontjai a koronavírus okozta járványhelyzettel kapcsolatos intézkedések miatt adta hírül közleményében a Hungexpo Zrt. A tájékoztatás szerint Magyarország legnagyobb agrárgépipari szakmai rendezvényét, az AGROmash EXPO-t 2021. március 3-6. között; a Kárpát-medence vadászainak, horgászainak és természetkedvelőinek legnagyobb találkozóját, a FeHoVa kiállítást és a vele egy időben tartott Budapest Boat Show-t 2021. március 18-21. között; az ország legjelentősebb turisztikai seregszemléjét, az Utazás kiállítást pedig 2021. május 6-9. között rendezik meg. A Hungexpo Zrt. Magyarország és a régió vezető kiállítás- és konferenciaszervező cége, amelynek rendezvényei évtizedek óta a magyar gazdaság helyzetének értékmérői. "Cégünk hisz abban, hogy a járvány lecsengésével, az eddig megszokott, szükséges biztonsági intézkedések betartásával kiállításaink nemcsak újra indulnak, hanem továbbra is a magyar gazdaság fellendülésének motorjai lesznek." -írta a Hungexpo a közleményében.
 
Ethnosound - Online élménydobolás ajándék hangszerekkel
Legnépszerűbb élménydobolás programunkat átdolgoztuk és ONLINE formába öntöttük. Itt az év végi és a karácsonyi rendezvények időszaka. Ebben a nehéz időszakban talán még fontosabb élményeket adni és egyben tartani a csapatot. Ebben szeretnénk segíteni.
A programhoz minden résztvevőnek kiküldjük a választott hangszert és online levezényeljük az élménydobolást. A hangszerek megépítése, majd a különböző ritmusok, ritmusjátékok elsajátítása és a dobolás élménye feledhetetlenné teszi a programot. A hangszerek dekorálhatóak és céges logóval is el lehet látni őket, így remek ajándék a kollégáknak és partnereknek egyaránt. A program és céges ajándék ötletekért keress minket itt: csapatepites@ethnosound.huwww.ethnosound.hu
 
A Bo Live és a Special Effects is shortlistes a Best Event Awards-on!
A Special Effects, a Visual Europe Group és a Bo – Live Branding Agency által közösen megvalósított #PowerOfLiveEvents rendezvénysorozata és a Bo Live „Hiányzol Anyu!” projektje is shortlistre jutott „CSR és Nonprofit események” kategóriában az egyik legrangosabb nemzetközi rendezvényes fesztiválona Best Event Awards-on. A teljes sajtóhírt itt olvashatják.
 
A hybrid esemény lesz az új alap?
Duca Andrea a HD Group ügyvezetője Sántha Tamással a Magyar Telekom Szponzorációs és Rendezvénymenedzsment vezetőjével  tandemben jósolnak: mi marad meg a streamekből az élő események újraindulása után? "Az online eventek már most nagyon sokat tudnak, de még mindig van bennük fejlődési potenciál. Jó eséllyel soha nem fogják átvenni az élő események helyét, mert korlátozottan tudják biztosítani a közösségi élményt, amit az élő események adottságként tudnak. Viszont elterjedt egy újabb eszköz a márkák számára, ami további lehetőségeket kínál és gondolkodni valót ad nekünk, kommunikációval foglalkozó szakembereknek." -olvasható a cikkben. A teljes anyagot  itt tekinthetik meg.
 
 
Színpad helyett erkélyekre szervezett fellépéseket a Max & Future
A főként rendezvényszervezéssel foglalkozó Max & Future ügynökség, valamint városi sétáiról ismert Hosszúlépés. Járunk? egy új kreatív platformot hozott létre a kultúrakedvelők számára. Céljuk összehozni őket a vírushelyzet miatt nehéz helyzetbe került előadóművészekkel, mindezt „covidbiztos” kereteken belül. Októberben a 11. kerület több pontja pop up előadások „színpadává” alakult át. A kerület erkélyein olyan előadókkal találkozhattak járókelők mint Wolf Kati, Kalmus Felicián csellóművész. A Max & Future támogatni szeretné a szórakoztatóiparban dolgozókat, így a jegyvásárlásból befolyt összeget az Eleven Erkélyek esemény fellépőművészei kapták. További koncepciók: godigital.max.hu