Csak MaReSz tagok számára!
Elfelejtett belépési adatok
Kérjük adja meg a szerkesztési jogosultággal rendelkező személy e-mail címét.
Hírek
MaReSz Tagi hírek 2023. szeptember
2023. szeptember 13.

Újjászületett az Anna Grand Hotel

Tulajdonosváltás, majd a legapróbb részletekre is kiterjedő felújítást követően újra megnyílt a balatonfüredi Anna Grand Hotel, ahol a két évszázados hagyományok megőrzésére, ugyanakkor az időtlen luxus megteremtésére törekedtek. A 105 szobás szálloda négy csillag superior besorolást céloz, ötcsillagos szolgáltatási színvonal mellett.
A szálloda 1.200 négyzetméteres, szintén megszépülő wellnessrészlegének, az Anna Spa-nak a megnyitására is hamarosan sor kerül. A valódi luxus élményét a gasztronómiai kínálatban és a rendezvények terén is célja megteremteni a szállodának. Érdemes már most ajánlatot kérni az őszi konferenciákra, csapatépítő tréningekre, év végi partikra, jövő évi esküvőkre.

https://annagrandhotel.hu/

 

Groupama Tanpálya Kihívás

Az idén 25. évfordulóját ünneplő Groupama Tanpálya rendkívül izgalmas és egyedülálló programokat kínál ügyfeleinek.
A legújabb élményprogram a Tanpálya Kihívás, amelynek feladatai megtanítják azokat az alapvető vezetési technikákat, amelyek biztonságérzetet adnak az utakon.
Az off-road élményprogramok egyik izgalmas eleme az egyedi járművek használata, ami nem csak a vezető elméjét mozgatja meg, de az ügyességét is próbára teszi.
A feladatok kihívást jelentő gyakorlatokat, akadálypályákat és szimulált vezetési forgatókönyveket tartalmaznak, amelyek próbára teszik a vezetőt, élvezetes és emlékezetes élményt nyújtva ezzel.
A Tanpályán kínált élményprogramok születésnapok, legény- és lánybúcsúk, családi összejövetelek és csapatépítő események részeként is tartalmas időtöltést nyújtanak.

tanpalya.hu
 

MaReSz Tagok nélkül nincs nagyrendezvény - az augusztusi országos nagyrendezvényekhez így járultak hozzá tagjaink

Budapesten, a Hungexpo új, a legmodernebb technológiával felszerelt 15.000 négyzetméter alapterületű Kongresszusi Központjában rendezték a Nemzetközi Atlétikai Szövetség (World Athletics - WA) – Atlétikai Világbajnokságot megelőző – idei kongresszusát. 211 országból csaknem 600 vendég érkezett az eseményre, amelynek lebonyolításán négy nap alatt több mint háromszázan dolgoztak. Jelen voltak a nemzetközi atlétikai élet meghatározó vezetői is. Az előadásokat a tolmácsok öt nyelvre fordították egyszerre négy teremben és online.
A Mobilsofa csapata végezte az Atlétikai világbajnoksághoz kapcsolódó szurkolói zónák arculatának tervezését és kialakítását két helyszínen, a Stadionkertben és a belvárosban. Egy szórakoztató, informatív és edukatív, színes élménypark létrehozása volt a feladat, ahol a látogatók játékos formában ismerkedhetnek meg az atlétikai mozgásformákkal. Külön kihívás volt a nemrégiben átadott terület árnyékolása is, ahol több ezer négyzetméternyi napvitorlával és párakapukkal biztosították a megfelelő védelmet a nyári kánikulában. A cateringet biztosító food truckok mellett térirányító oszlopokat, pihenőövezeteket állítottak fel és egy szórakoztató-informatív sporttörténeti kiállítást is létrehoztak számos installációval, sporteszközzel. A World Athletics VIP sátorban is több pultot installáltak, továbbá a Cadence Club VIP sátor design-koncepció tervezését és kivitelezését is a Mobilsofa csapata végezte. A tervezési feladat részeként a látogatói élmény mellett figyelniük kellett a térszervezés funkcionális szempontjaira is. A több ezer négyzetméteren elterülő szurkolói zónákat 120 ember 21 nap leforgása alatt mintegy 50 kamionnyi eszközből és berendezésből építette fel, több hónapnyi előkészítést követően. A feladatok ellátásnál külön figyelmet kellett fordítani a zero waste megoldásokra, így ez is kiemelt szempont volt a tervezésnél és kivitelezésnél is.
Az Atlétikai VB hivatalos éremátadó helyszínét, a díjátadó ceremóniák mellett szórakoztató központként is üzemelő Medál Plázát a TorTer tervezte és építette fel. Az arculatában és kivitelében egyaránt a sporteseményhez passzoló installáció kialakításánál fontos volt a nyitottság, a könnyű megközelíthetőség és hogy minden ott zajló esemény – legyen az hivatalos díjátadó ünnepség vagy élőzenés produkció – könnyen követhető legyen nagyobb közönség számára is. A TorTer műhelyében készült a megnyitó különleges, virág alakú színpada is. Érdekesség, hogy ennek elbontására a szoros menetrend miatt mindössze 15 perce volt a TorTer csapatnak, de alig fele ennyi idő alatt elvégezték a teljes bontást. Mindemellett a VB-hez köthető kísérőrendezvény, a Magyarország 365 fotókiállítás kivitelezése és három szponzor-megjelenés is a céghez köthető.
A TorTer a Sziget Fesztivál standtervezési- és kivitelezési munkálataiból is jócskán kivette a részét: hat, országosan ismert cég standját és egyéb helyszíni megjelenését építette fel.
 
A MaReSz Rendezvénygasztronómia tagozatának tagja a Terra Catering és testvérmárkája a Younic Catering is fontos szerepet kapott az Atlétikai VB-n, a Nike megbízásából.
A nyitónapon a TERRA rendezte a VIP-fogadást, különleges finger food választékkal és kreatív italokkal, majd 10 napon át a YOUNIC gondoskodott a Nike által szponzorált versenyzők és delegációjuk (300 fő) étkeztetéséről. A menü kialakításánál fontos szempont volt az ételek és italok kalória-, és szénhidráttartalma, illetve számtalan cukormentes, vegán és glutén-laktózmentes opció biztosítása. A megfáradt sportolóknak smoothie-bárral és kávézóval is készültünk, ezzel is támogatva az eredményes versenyzést és feltöltődést.
Az On, svájci sportruházati brand Atlétikai VB aktivációjára kiírt tenderét a HD Group Kommunikációs Ügynökség nyerte. A mozgásra, dinamizmusra és a sport közösségteremtő erejére épített koncepció augusztus 19-27. között jelent meg Budapest több pontján.
A professzionális futócipőiről híressé vált brand még csak 2013 óta létezik, mégis lassan az egész világot meghódítja. Történetük az ex-atléta Olivier Bernhard víziójával kezdődött, aki egy teljesen új futóélményt szeretett volna létrehozni. Ehhez kerti locsolócsövekkel kezdett el kísérletezni, hogy egy a földtől szinte elrúgó talpat kreáljon. A 2019 óta résztulajdonos Roger Federer nevével is fémjelzett brand megjelenését és aktivációit a HD Group és az On nemzetközi csapata közösen fejlesztette és valósítja meg.
Roxer Kommunikációs Ügynökség feladata a szurkolók jó kedvének és szórakoztatásának biztosítása volt az Atlétikai Világbajnokság egyik legkedveltebb területén, a szurkolói zónában.
Az ügynökség a terület tervezését, létrehozását és üzemeltetését végezte a Lounge Event megbízásából. A sportesemény vendégei ebben a szórakoztató zónában próbálhatták ki a különböző atlétikai versenyszámok mozgásformáit játékos módon, innovatív eszközökkel, vagy napágyakon, babzsákokon, kényelmes körülmények között élvezhették a sportesemény teljes közvetítését és szurkolhattak együtt a magyar versenyzőknek.
A helyszín a sportesemény egyik legfontosabb külső, nyilvános területévé vált; hamar megtelt élettel és minden nap állandó találkozási pontot jelentett több ezer szurkolónak. A közvetítések követése mellett a sportesemény szüneteiben játszó DJ-k által nyújtott fesztiválhangulat is nagyban hozzájárult a szurkolók jókedvéhez.
A Szent István Nap keretében megrendezett események közül az egyik legrendhagyóbbat, az Erzsébet téri Szabadrét elektronikus zenei fesztivált tervezhette és bonyolíthatta le augusztus 20-án, már harmadik alkalommal a Roxer.
A napközben megtartott belvárosi, zenei pikniken közel 10.000 ember táncolhatott a hazai elektronikus zenei szcéna közkedvelt és feltörekvő DJ-inek szettjeire, lazulhatott a területre helyezett kültéri lounge-ban, vagy élvezhette a nagyszínpad zenei programjával párhuzamosan zajló silent disco-t. A Szabadrét fesztivált, amely 2023-ban is az egyik legnépszerűbb Szent István Napi délutáni program volt a fiatalok körében, 100 fős stábbal és 39 alvállalkozó segítségével valósította meg az ügynökség.
 
Egy – a Budapest Brand által kiírt – pályázaton nyertes terv alapján (amelyet Boldizsár Tamás jegyez) a NEW EDGE Kft. gyártotta le és telepítette a „Budapest 150 – Birth of a Metropolis” című szabadtéri installációt. A Lánchíd pillérét megidéző acélszerkezetű, színes kötélzet dekorációval életre keltett műalkotás a SZIGET Fesztiválon mutatkozott be egy nagyforgalmú ponton, látványos színfoltjaként a rendezvénynek. A fesztivál végén az installáció rekordgyorsasággal költözött át az Atlétikai Világbajnokság helyszínére, ahol ugyancsak nagyszámú, és nagyrészben külföldi látogató csodálhatta meg.
Az Atlétikai VB végső grafikáinak felhelyezését a MODUL ’GP Kft. biztosította az alvállalkozói segítségével, mintegy 50 fő részvételével. A Szent István Napi rendezvény dekorálásában, eszköz kölcsönzésében pedig 12 fővel vettek részt.
A grandiózus augusztus 20-i tűzijáték előkészületeit már az év elején elkezdte a Nuvu Kft., a telepítési munkálatok és az azokhoz tartozó munkafolyamatok pedig az augusztus 1-i sajtótájékoztatót követően indultak el. Az egyedülálló látvány megalkotását a montreali tűzijáték-világversenyen díjazott Seres Anikónak köszönhetjük, aki Iványi Árpáddal és Réti Barnabással szorosan együttműködve hozta létre a közel 30 perces show-t, az Elek Norbert által komponált zenére. A 65 pontont, 7 bárkát és 2 hidat közel 60 pirotechnikus és további 100 hajós és technikai személyzet installálta. A budapesti tűzijáték idén is számos külföldi elismerést kapott, többek között Vietnámból, Kínából, Kanadából és Európa számos országából. Csúcsot döntött a televíziós közvetítés nézettsége is. Élőben több százezren tekintették meg a Duna-parton a csillaghullást. A Nuvu Kft. már a következő kihívást jelentő versenyére készül: szeptember 30-án indul a „les Masters de Feu” tűzijáték versenyen, Franciaországban. A verseny különlegessége, hogy előre meghatározott zenei stílust kell tűzijátékkal feldolgozni; a cég magyar operaslágerekre tervezte versenyszámát.
A Visual Europe Group-nak köszönhetően idén új látványelem – a drone-flotta – tette az augusztusi eseményeket még izgalmasabbá. A Sziget Fesztiválon az Imagine Dragons és Billie Eilish show-ja után élvezhette a közönség a 400 drone „bevetésével” koreografált show-t. Az augusztus 20-i Szent István Nap zárásaként pedig a magyar kultúra és történelem ünneplésének adott új dimenziót a drone-show a látványos fényfestés és lézer-show mellett: összesen 896 drone repült – véletlenül, de szerencsésen a Honfoglalás dátumával összecsengve.
A Sziget Fesztivál hat napja alatt, 80 kolléga és együttműködő partner segítségével biztosította a cég a FreeDome by Mastercard színpad teljes hang-, fény-, és vizuáltechnikai megoldásait. Az augusztus 11-ére és 15-ére koreografált egyedi drone show-n a Visual Europe Group 10 fős stábja dolgozott. Jelen voltak az Atlétikai VB-n a Stadionban és a Medál Plázában, valamint az edzőpályán és a Hősök terén folyó munkálatok során is. A helyszíneken mintegy 550 belsős és külsős munkatárs vett részt, több kamionnyi eszközparkkal.
A Szent István napi ünnepségek alkalmával a Parlament fényfestése, a Gellérthegyi vetítés és világítás, a Szabadság híd-, Erzsébet híd- és Lánchíd-világítás, a Nemzeti Galéria díszvilágítása és fényfestése, a teljes Budai és Pesti rakpart hangosítása, továbbá lézer- és drone-show, a Road Movie Live, és a Vigadó Piano, a Hősök útja, az En Panoráma Classical, az Aranyvonat és a  Városok Sétánya látványelemei is a Visual Europe Group munkáját dicsérik. A felsorolt helyszíneken és programokon több száz kolléga és alvállalkozó munkáját koordinálták.
Az APPLE PS Hostess Ügynökség közel 1800 munkatársa, több mint 14.000 órában biztosította a három augusztusi nagyrendezvény hostess/host-szolgáltatását a kulturális-, sport-, és protokollrendezvényektől a tűzijátékig és a Sziget Fesztivál programjaiig.