Csak MaReSz tagok számára!
Elfelejtett belépési adatok
Kérjük adja meg a szerkesztési jogosultággal rendelkező személy e-mail címét.
Hírek
A MaReSz idén is részt vett az MRSZ média- és kommunikációstorta felmérésében
2024. április 10.

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és társszövetségei, illetve partnerei 2024. március 20-án közös sajtónyilvános konferencia keretében mutatták be az MRSZ 2023-as média- és kommunikációs piac költéseit felmérő számait. Ezek alátámasztják, hogy a rendezvényszektor vállalati eseménymarketing piacának árbevétele már 2022-ben meghaladta a pandémia előtti, 2019-es számokat, de a 2023-ban realizált 75,5 milliárd forintos árbevételnek köszönhető, közel 23%-os növekedéssel tavaly a legnagyobb pozitív változást tudta felmutatni a kommunikációs torta szeletei között. Továbbá ez volt az egyedüli kommunikációs tortaszelet, amely reálértéken is nőtt (+5,2%-kal) és pozitív irányba fordította a tendenciát. A B2B corporate event piac számai a MaReSz rendezvényügynökségi tagozatának tagjai által, valamint a külsős legjelentősebb piaci szereplők (TOP50 ügynökség, melyből 26 vezető ügynökség a MaReSz tagja) látható számadatai alapján kalkulált iparági becslés. A számokat Rókusfalvy Gábor, a Roxer Kommunikációs Kft. ügyvezető igazgatója, a MaReSz alelnöke mutatta be a konferencián. Kiemelte, hogy a céges rendezvényekből származó bevételi adat növekedése mögött egyrészt a magas infláció, másrészt a vállalatok megnövekedett marketingkommunikációs aktivitása áll, összefüggésben azzal is, hogy a rendezvényszervezők két évnyi felhalmozott keresletet próbálnak kielégíteni. További részletek a témában kiadott sajtóközleményünkben olvashatók.