Közös ügyfél-ügynökség oldali alapelveket, ajánlásokat és vállalásokat fogalmazott meg a megbízók képviseletét is zászlajára tűző Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és a kommunikációs ügynökségeket tömörítő Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ).
A két meghatározó szakmai szervezet által közösen létrehozott kommunikációs iparági white paper, a Fairplay Book nevet kapta. A dokumentum mérföldkövet jelenthet a hosszútávú, kölcsönös, értékalapú ügyfél-ügynökség kapcsolatok megteremtésében, ami nagyban segíti a szakma reputációjának emelését, fenntarthatóságának biztosítását. A kezdeményezéshez csatlakozott az MMSZ 70 megbízó oldali tagja, a MAKSZ 46 tagügynöksége és 6 szakmai társszövetség, köztük a MaReSz is szakmai támogatója a kezdeményezésnek.
A Fairplay Book-ot a MAKSZ oldaláról lehet letölteni: