Csak MaReSz tagok számára!
Elfelejtett belépési adatok
Kérjük adja meg a szerkesztési jogosultággal rendelkező személy e-mail címét.
Event Hub Digital

 

A rendezvényszervezést sújtó pandémiás időszakban is kiemelten fontosnak tartjuk a MaReSz részéről tagjaink, valamint a szakma edukációját.

Ezért  Szövetségünk elindított egy EventHub Digital webinársorozatot, melynek első eleme a „Rendezvények a megváltozott helyzetben - innovatív technológiai megoldások a pandémia idején” - című esemény, mely március 31-én 10:00-kor ONLINE módon kerül megrendezésre.

Célunk, hogy közelebbről megismerkedjünk a virtuális események sajátosságaival, és a rendezvényszervezés különböző területeiről best practiceket mutassunk be, ahol a piaci szereplők kiemelkedően sikeresen tudták kiaknázni az online tér adta lehetőségeket.

 

RÉSZLETES PROGRAM:
10:00-10:40: Rendezvények a megváltozott helyzetben - Case study előadások

•    HD Group Kommunikációs Ügynökség case study előadás az Uniceo „Live Communication Best B2B Online Event díját elnyerő Mastercard Bank of the Year projekt megvalósításáról
Előadó: Duca Andrea, a HD Group Kommunikációs Ügynökség ügyvezető partnere

•    Hello Event Case study előadás az Uniceo „Live Communication Best Hybrid B2B Event díját elnyerő Hiventures projekt megvalósításáról
Előadó: Erdős Ákos, a Hello Event Kft. ügyvezető igazgatója

•    Régió 10 - Lymphoma 2020 Case study előadás A Magyar Hematológiai és Transzfúziologiai Társaság 2020-as kongresszusának online megvalósításáról
Előadó: Farkas Ákos, a Régió-10 Kft. ügyvezető igazgatója

•    Hungexpo-Dynamic Tours Case study: Virtuális FAM trip ötletek
Előadó: Pál Bianka, a Hungexpo Zrt. értékesítési managere

10:50-11:40: Innovatív technológiai megoldások a pandémia idején kerekasztal beszélgetés

Moderátor: Gloviczki Ákos, a Hungexpo Zrt. Szolgáltatás üzemeltetési és értékesítési igazgatója

Beszélgetőpartnerek:

•    Esküdt Attila (Human Telex One online event divíziójának vezetője)
•    Fábián Attila (Smarteq Kft. ügyvezető igazgatója),
•    Farkas Orsolya (Creativ Pro (Hu) Kft. ügyvezetője),
•    Kiss Zsolt (RentIT Kft. ügyvezető igazgatója), 
•    Székely Andrea (Weco-Travel MICE üzletág vezetője)

 

Az eseményen a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

A regisztráció az online rendezvény linkjén lehetséges:

https://maresz-eventhub.eventcloud.hu/registration.html